Shopping&dans ikväll

Idag har jag vart o skolan då varav en va svenska... bajsdrygt!!
Sen shoppade jag lite idag med!
Dels mina nya dansskor som är så snygga så jag dör!! asså mamma!
Och så köpte jag ett till halsband idag :d och ett par hörlurar :)
Sen fick jag mitt Csn-kort idag också.. hihihihi en rik student??

Men snart ska jag käka middag sen senare ikväll blir de dans för fulla halsar!!
Glöm inte att frågestunden stänger idag så jalla!! ställ en liksom nått vill du väll veta :)??


                            (lyssnade såklart på B idag på svenskan<3)

                                      (Framsidan av min almanacka!)

              (Baksidan av min almanacka!!)

                                              (visst passar vi ihop?? :D)

                  (förstoringsglas halsband 79:- Bikbok)

             (Mina underbara skor, som jag älskar 399:- Stadium)

                                          (I'm in love!)

                              (Dagens outfit med mina nya skor!!)


Kommentarer
Postat av: EMOFUCKER

ni är perfect match och skorna var dödssnygga

2010-09-09 @ 02:07:38
URL: http://bullizblogg.blogspot.com
Postat av: Lana

Varför ska du alltid göra (!!!!!!!!!!!!!!)? Haha

2010-09-09 @ 17:33:46
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0