Trötter

Har nu kommit hem från dansen och kollat på Svenska Hollywood fruar!
Så angånde denna trötta dag! Satt ju och kollade på VMA inatt, så fick liksom fina 20 minuter till sömn....
Och vad ska man säga, det gick bra i början av dagen men sen efter lunchen så vart jag extremt trött, fick huvudvärk, mådde illa, synen vart helt cp... alltså allmänt läskigt hahah!
Sen när jag tar bussen hem så är det drygaste bussresan på länge!! Seriöst de va ett pucko som plingade all the time...
Sen såg jag i syne flera gånger, först trodde jag att jag såg min förra utländska lärare, men det visade sig vara typ en 15 årig svensk flicka... sen trodde jag att en tjock kvinna sprang mitt i trafiken och trodde bussen skulle köra på henne, men de var visst bara en cyklist! :)
Såå lite smågalet!

Sen när jag kom hem vid två däckade jag och vaknade vid halv 6! De är typ min dag i stortsätt! :D


Här har ni en bild på något jättetråkigt. Men jag orkade inte ta bilder idag...
Men känner mig typ så trött så som amerikanarna!


Nu ska jag bada o sen hopp i säng! Hörs imorrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0