Stockholms dagen!

Började med att bussen rullad iväg kvart över 8! Sen kom vi fram till stockholm, förs lite, gick lite, kom fram till musete, dog av tråkighet, sen bar de av för lunch som vart på nånting som jag glömt vad de heter.... typ något med hall(kungshallen,kvarnhallen,krubbhallen??) aja minns icke! :)

Sen vart de Poledance! Hahahha så jävla kul men har så galet ont i kroppen! men men de är yrkesskador man får ta! :)
Sen efter alltihopa så kom jag in till stan vid sex, gick och åt med Ellen, sen dansade vi o nu sitter jag här! Är extremt utmattad så nu kommer lita bilder från dagen och de är allt för mig! :)


































Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: allt bra+:=

2011-03-29 @ 07:40:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: kajsa

Var med och tävla på skrh.blogg.se Om att bli veckans blogg !(:



Allt du behövwer göra är att kommentera " veckans blogg" inlägget! (:



Lycka till! // skrh.blogg.se



btw fin blogg (:

2011-03-29 @ 08:24:14
URL: http://skrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0